wtorek, 8 kwietnia 2014

WYNIKI CANDY WIELKANOCNEGO

WITAM SERDECZNIE PRZEDE WSZYSTKIM TYCH KTÓRZY BRALI UDZIAŁ W ZABAWIE.
ZGŁOSIŁO SIĘ PONAD 40 OSÓB-CO SPRAWIŁO MI OGROMNĄ RADOŚĆ!!
SPISANIE WSZYSTKICH NA KARTECZKI I TO JESZCZE NIEKTÓRYCH KILKA RAZY,ZABRAŁO MI TROCHĘ CZASU-NO I NA MOJĄ POMOC W LOSOWANIU MUSIAŁAM POCZEKAĆ AŻ PRZYJDZIE Z PRZEDSZKOLA,ALE JUŻ MAM WYNIKI-
ZOBACZCIE SAMI


MOJA CÓRCIA JUŻ CZEKA


MIESZAMY,MIESZAMY....


I JEST...


WYLOSOWANĄ OSOBĄ JEST:
MARTA BOROWSKA
SERDECZNIE GRATULUJĘ!!
CZEKAM NA ADRES DO WYSYŁKI NA MOJEGO MAILA
kasiam310@gmail.com


DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM SERDECZNIE ZA UDZIAŁ I MAM NADZIEJĘ ,ŻE DALEJ BĘDZIECIE DO MNIE ZAGLĄDAĆ
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!!


6 komentarze:

anulabloguje
8 kwietnia 2014 16:47

Gratulacje da Marty :o)

Unknown
8 kwietnia 2014 18:16

Gratulacje dla zwyciężczyni:) Córcia urocza:) Pozdrawiam:)

kazia
8 kwietnia 2014 20:48

Gratuluję Marcie:) Pozdrawiam

inspiracjemarty.blogspot.com
9 kwietnia 2014 12:08

O kurcze wygrałam:) Jaka radocha biorę antybiotyki, słaba , zero energii i nagle szok-zastrzyk radości i euforii:):)

Pozdrawiam
Mrta

inspiracjemarty.blogspot.com
9 kwietnia 2014 12:14

Podziękuj koniecznie twojej córeczce:) och i ach:) super:)Pozdrawiam jeszcze raz Marta

Pawanna
9 kwietnia 2014 23:26

Gratulacje!Marta ma szczęście:)