czwartek, 7 sierpnia 2014

MÓJ OGRÓD LATEM ....2014

Witam wszystkich serdecznie!!
Dziś mam dla was trochę nowych zdjęć z mojego ogrodu,trochę się pozmieniało,
pracy nadal dużo,ja z moim dużym już brzuszkiem niestety za wiele nie pomagam,
zresztą zobaczcie sami....


róże mojej mamy pięknie zakwitły....






tą hortensję spróbuję ususzyć,bo kwiaty trzymały się ususzone na krzaku przez cała zimę




nasze wyczekiwane tykwy z których w zeszłym roku zrobiłam pierwszy raz świeczniki
które można zobaczyć tutaj
dalej rosną plan już na nie mam...
robię zdjęcia od początku jak był tylko kwiatek jak skończę dokumentować to wam pokarze w poście


brzoskwinki ledwo mieszczą się w dłoni-a słodkie....




dynie mamy  już ogromne,i dalej rosną-oj będę miała  pole do popisu na halloween





posadziliśmy je na kompoście i zarosły nam wszystko dookoła....



miejsce na ognisko już wypróbowane-sprawdziło się super



mała winniczka-duma  i oczko w głowie mojego męża....


pozdrawiam wszystkich serdecznie i do usłyszenia....


8 komentarze:

Dorota ma kota
7 sierpnia 2014 14:22

ale hektary do obrobienia!
ale cudnie tam masz :-)

Szymka
7 sierpnia 2014 19:58

szczeka mi opadla.... to nie jest ogrod, to jest raj !

B
7 sierpnia 2014 20:49

Cudnie i bosko ! :)). ale macie nawet trzepak co już jest żadkością !!:)). Pozdrawiam serdecznie :))

Unknown
7 sierpnia 2014 23:16

Kasiu, cudowny ogród, ale pracy mnóstwo. :) Pozdrawiam K.

Natalia Stefaniak
9 sierpnia 2014 16:04
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Natalia Stefaniak
9 sierpnia 2014 16:08

Wspaniały ogród, piękne zdjęcia, zainteresowały mnie te tykwy- nie widziałam że samemu można je sobie wyhodować, już jestem ciekawa co z nich powstanie. Pozdrawiam :)

Justyna Borucka
18 sierpnia 2014 22:59

Kasiu, ogród masz cudowny, pracy w nim masa, wrażenie robi niesamowite :) Mnie też tykwy bardzo zainteresowały :) Trzymaj się Kochana, tak coś mi się wydaje, że niedługo brzuszek Ci opadnie :) Samych radości życzę :) Pozdrawiam :)

Agnes B
2 września 2014 02:12

Kasiu,ogród jak MARZENIE! pewnie każda z nas chciałaby taki- prawda???!!! :D