niedziela, 30 listopada 2014

DOMEK Z PIERNIKA

Witajcie Kochani!
Już od dawna miałam zamiar zrobić domek z piernika,nigdy wcześniej go nie robiłam,
ale plan był co roku.
Wreszcie postanowiłam zrobić swój bo na stronach o gotowaniu tyle dziewczyn robiło już od kilku tygodni,oglądałam ,podziwiałam i postanowiłam ,że w tym roku nie odpuszczę. Wykorzystałam mój sprawdzony przepis na pierniczki
znajdziecie go tutaj
No i mam,udało się ,ale nie było łatwo,samo wycięcie elementów nie było trudne ,
wycięłam sobie z kartki części i przykładając wycięłam nożem w cieście,
ale przeniesienie tych części na blaszkę tak ,żeby się nie rozciągnęły to już łatwe nie było,no i samo klejenie domku .....ale udało się i jest gotowy.






użyłam takie formy,każdego po dwa





Moja 5 letnia córcia oczywiście robiła przy mnie swój domek a oto jej praca,ja pomagałam przy sklejaniu,a ona dekorowała sama


pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia ponownie...


7 komentarze:

Unknown
30 listopada 2014 12:29

Pichcenie w kuchni to świetny pomysł na wspólne spędzenie czasu z dzieckiem, też praktykuję z moim starszym synkiem. Domek wyszedł bardzo fajnie, ładna świąteczna ozdoba do schrupania :)

agnieszkapasjonata
30 listopada 2014 17:27

Mniam, mniam... wygląda smakowicie :)

Edyta Lasek - Pracownia El
30 listopada 2014 19:43

pyszny, cudownie pyszny uwielbiam pierniki

handmade4u.art
30 listopada 2014 22:20

Oba są przepiękne:)

B
30 listopada 2014 23:03

Domki są śliczne i na pewno smaczne :D.
Nigdy nie piekłam pierników ale wtym roki juz od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, więc już wpisałam sobie Twój przepis na kompa, żeby później nie szukać i upiekę. Pozdrawiam pierniczkowo :)

Unknown
1 grudnia 2014 14:37

Zapraszam do mojego wielkiego rozdania http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2014/11/dobilismy-do-1000-polubien-na-facebooku.html

Artsajke
3 grudnia 2014 15:05

Świetny! Szkoda będzie go zjeść ;-)