czwartek, 20 listopada 2014

JAK ZROBIĆ KALENDARZ ADWENTOWY-krok po kroku


Witam wszystkich bardzo serdecznie!!
Zbliżają się święta i grudzień za pasem,więc mam dla was kalendarz adwentowy.
Co roku zbieram się za zrobienie takiego,ale jakoś nie miałam konkretnego pomysłu.
W tym roku było inaczej pomysł mam już od dawna i wreszcie go skończyłam.
To bardzo fajna sprawa bo samemu można zdecydować co damy do środka:
słodycze,czy różne inne drobiazgi np-spineczki,gumeczki,notesiki(bo ja robiłam dla córeczki,bo synek jeszcze za mały),
czy dla chłopców na przykład resoraki .
U mnie wszystkiego po trochę,będzie większa niespodzianka.
Przygotowałam kurs jak zrobić taki kalendarz -dla chętnych poniżej
zapraszam...








a tak go robiłam....


najpierw namalowałam choinkę na brystolu,a właściwie jedną stronę choinki i po złożeniu brystolu na pół wycięłam razem dwie strony żeby były takie same


namalowałam na kartonie gwiazdkę


wycięłam


spryskałam złotym sprayem i posypałam brokatem


po wyschnięciu przyklejamy do choinki



tu potrzebowałam pomocy męża-żeby zrobił mi stelaż z listewek(bo inaczej pod wpływem ciężaru choinka by mi się wygięła,ale jak nie macie to myślę ,ze gruby karton by się też dobrze sprawdził)


wymyśliłam,że na niespodzianki wykorzystam torebki śniadaniowe(jedyny mankament to są odrobinę prześwitujące,ale włożyłam kartkę papieru do środka i sprawa rozwiązana)


ze różnych świątecznych serwetek wycięłam choinki,gwiazdki,lub po prostu jakieś elementy


i przykleiłam je klejem do papieru na torebki-oczywiście potrzebowałam 24  na tyle samo dni adwentu


kupiłam różne drobiazgi do środka,takie żeby się zmieściły


powkładałam do torebek



ucięłam tasiemki dłuższe o kilka cm od tasiemki


przyczepiłam najpierw jeden koniec pinezkami
potem naciągnęłam i przypięłam z drugiej strony






przyszedł czas na torebeczki


zawinęłam je na tasiemce i przypięłam spinaczem




na koniec kilka kokardek i bombeczek i gotowe


mam nadzieję ,że się wam podoba 
a wy robicie jakieś kalendarze adwentowe?
pozdrawiam i do usłyszenia....





8 komentarze:

Em
20 listopada 2014 15:24

Super pomysł :)) Może też taki zrobię, bo w tym roku kompletnie nie mam pomysłu na kalendarz adwentowy (czyt. pomysłów mam potąd, ale chęci i czasu to już nie) :))
Pozdrawiam

Danka Witkowska
20 listopada 2014 16:03

Kasiu świetny kalendarz,ciekawie wykorzystałaś te torebki,bo teraz choinkowy kalendarz jest bardzo kolorowy i piękny.
Pozdrawiam :)

justyna9ewa
20 listopada 2014 17:37

Kalendarz jest świetny! :)
Miałam nie robić i kupić gotowy, ale zainspirowałaś mnie do działania :)

Hitori
21 listopada 2014 08:40

Bardzo ciekawy pomysł. Ja co roku kupuję dzieciom taki kalendarz z czekoladkami w środku, może tym razem pokuszę się o coś bardziej osobistego :) Dziękuję za inspirację :)

Noc Majowa
21 listopada 2014 11:12

Kasiu, gdy patrzę na ten piękny kalendarz sama czuję się jak dziecko i mam ochotę rozpakowywać torebeczki, tak kuszą ;-) Świetny pomysł!

Unknown
21 listopada 2014 11:59

Pracochłonne i efektowne, moi chłopcy by go pokochali :) pozdrawiam i dzięki za odwiedziny u mnie

Unknown
22 listopada 2014 15:57

Kasiu odwalilas kawał dobrej roboty;)Super;)
Kochana wyslij mi proszę linki ,które wcześniej mi wysłałaś,bo zmienialam przegladarkę i wszystkie ulubione poszły w pierona;(

Karlita
27 listopada 2014 14:10

genialne pomysł!! ja w tym roku zaspałam ;-)