sobota, 20 lipca 2013

SŁONECZNIK Z BIBUŁY

Witam ponownie!!
Już od jakiegoś czasu podobały mi się słoneczniki z bibuły,ale ciągle brak czasu.
Tym razem pomyślałam ,ze trzeba spróbować ,bo i sezon na słoneczniki się zbliża,a i jakaś nowa dekoracja w domu by się przydała-więc spróbowałam i mam.
Zrobiłam mojego kwiatka według kursu który znajdziecie tutaj
Kursik jest bardzo fajnie pokazany i choć trochę pracochłonny-to naprawdę warto zrobić sobie taki 
a oto mój słonecznik-







już zrobiłam do nich wazon ,właśnie sobie schnie,
a ja jutro muszę dorobić jeszcze choć 2 kwiaty i będzie piękna kompozycja
pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego weekendu
do usłyszenia....

5 komentarze:

Unknown
20 lipca 2013 21:49

U Ciebie jak zwykle cieplutko i słonecznie tym razem za sprawą pięknego słonecznika :)
Pozdrawiam :)

Unknown
20 lipca 2013 22:46

Sliczny,tez sie do niego przymierzam,ale u mnie tez brak czasu niestety :-)

Jolka
21 lipca 2013 08:34

słonecznik wygląda super :) A wazon z poprzedniego postu po prostu mnie zachwyca. pozdrawiam

Speckled fawn
21 lipca 2013 15:39

zapraszam do podzielenia się tym postem na link party u mnie :)
www.speckled-fawn.blogspot.com

Unknown
21 lipca 2013 20:33

Śliczny ten słonecznik. Też chciałam taki zrobić ale jakoś nie mogłam się nigdy do tego zabrać ;). Ale Twój tak mnie zachęcił że może jednak się skuszę :)
Zapraszam także do odwiedzenia mojego bloga: swiatydagus91.blogspot.com