środa, 12 listopada 2014

BAŁWANKI ZE SKARPETY-Kurs jak zrobić



                                                            Witajcie ponownie!!
Coraz bliżej święta,coraz bliżej święta....
Choć temperatura na dworze na to nie wskazuje,to już coraz mniej czasu do świąt,
mojego ulubionego czasu w całym roku.
Zrobiłam dziś bałwanki, ze skarpetek,fajna ozdoba którą można wykonać razem z dzieckiem,
ja robiłam z pomocą córci i miałyśmy przy tym dużo radości.

Dla chętnych przygotowałam kurs krok po kroku jak zrobić takiego bałwanka-może się wam przyda.





jak wam się podoba bałwankowa rodzinka?


skarpetkę obcinamy tak jak niżej


skarpetkę napełniamy watą


jak już mamy dużo,to obwiązujemy nitką


i brzuszek gotowy


teraz znowu wata tylko mniej i obwiązujemy znowu nitką


 i główka gotowa


ściągacz od skarpetki posłuży nam za czapkę



naciągamy go na główkę


obwiązujemy tasiemką


wycinamy prostokąt z filcu lub jakiegoś materiału i obwiązujemy szyjkę-będzie szaliczek


przyszywamy koraliki jako oczka,nos i buźkę


szaliczek można przyszyć robiąc z nitki gwiazdeczki


jeszcze małe kolorowe guziczki 


i gotowe!!


dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednimi postami,
do usłyszenia ponownie

12 komentarze:

Natalia Stefaniak
12 listopada 2014 16:23

zabawne i urocze, bardzo fajny pomysł :)

Gonseczka- Basia
12 listopada 2014 16:47

śliczne bałwanki ;) jestem u Ciebie pierwszy raz ale od dziś będę zaglądała regularnie :) widać że pomysłowa z Ciebie kobitka;) pozdrawiam

Unknown
12 listopada 2014 17:40

Świetne te bałwanki :)

EniToJa
12 listopada 2014 18:11

Super te balwanki ciekawy pomysl

Edyta Lasek - Pracownia El
12 listopada 2014 19:13

śliczne bałwanki, bardzo fajny kurs jak tylko kupię białe karpety może się pokuszę o zrobienie takiego

voncologne
12 listopada 2014 19:28

Swietne!

domek przy lesie
12 listopada 2014 20:05

Kasiu :), ale świetny pomysł!
Piękne wykonanie, jestem pod wrażeniem
Pozdrawiam serdecznie :)
Marta

moja mała galeria tworków
12 listopada 2014 21:51

Niesamowity pomysł:) I bałwanki prześliczne:)

Unknown
13 listopada 2014 09:24

Cudne są:-) dzieki za kursik

Unknown
13 listopada 2014 09:43

Piękne i milutkie. Pozdrawiam.

scraPina
13 listopada 2014 11:24

Robiłam takie bałwanki super sprawa, a Twoje urocze :)

yagoda
24 grudnia 2016 14:46

♥♥♥