poniedziałek, 8 kwietnia 2013

KOLEJNA OPASKA Z KWIATKIEM


Witam serdecznie wszystkich,zrobiłam kolejną opaskę do włosków dla mojej małej księżniczki,tym razem różowo-fioletową i z dwoma kwiatkami.Zrobiłam ją również z tasiemek i kawałka podszewki,ale muszę wam powiedzieć,że lepiej mi się robiło z samych tasiemek,bo łatwiej i ładniej się opala płatki,ale po kolei-robiłam ją tak..........

tasiemka w dwóch odcieniach fioletu,kawałek blado-różowej podszewki,kilka koralików


wycięłam płatki,po kilka -różnej wielkości


opaliłam brzegi nad palnikiem gazowym,ale można też zapalniczką-w obu przypadkach trzeba bardzo uważać!!!


wzięłam jeden płatek,do którego zaczęłam przyszywać płatki,do koła


tym razem akurat postanowiłam ,że będą wypukła stroną do góry ale można odwrotnie,tak jak zrobiłam w poprzedniej opasce-tutaj


odwrotnie to było by tak


ale wracając do mojej wersji,to doszywam cały czas do koła 


dokładam również fioletowe,(bo akurat tak sobie wymyśliłam tym razem)


i na końcu przyszywam koraliki


przykleiłam kwiatki klejem na gorąco,i dokleiłam również kawałek tasiemki,żeby dodatkowo zabezpieczyć i schować szycia

no i wyszło tak.........


pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia
 

13 komentarze:

Świat według Basi
8 kwietnia 2013 13:15

Piękny kwiat

Unknown
8 kwietnia 2013 13:45

Piękne te Twoje dzieła :)

Unknown
8 kwietnia 2013 14:38

bardzo ładnie i praktyczne super pomysł

Papierowe Agnieszki
8 kwietnia 2013 14:50

Śliczny kolor opaski..Wiosna w pełni :)

Danka Witkowska
8 kwietnia 2013 14:53

No proszę i można swoim księżniczkom narobić we wszystkich kolorach i do każdej sukienki:)

Kejtozaurus
8 kwietnia 2013 19:08

Wow! super pomysł! kolory urzekające ;)

Anna Makuch
8 kwietnia 2013 19:38

No właśnie. Piękna ozdoba i przede wszystkim niebanalna. A nasze księżniczki muszą mieć ozdoby na każdą okazję ;)

PraceAnki
8 kwietnia 2013 20:12

Śliczna wiosenna opaska:)Pozdrawiam

Anna Staniszewska
8 kwietnia 2013 20:25

Opaska wyszła Ci pięknie! Zresztą... jestem zachwycona Twoją wyobraźnią i zdolnymi rękami :) Pozdrawiam serdecznie

weronkaa84
9 kwietnia 2013 01:44

Piękna i kolorki moje ulubione;)

Noc Majowa
9 kwietnia 2013 12:34

Te Twoje zdolności do wykonywania takich mini cudków są po prostu szalone! Nawet do głowy by mi to nie przyszło, że można coś takiego od podstaw samodzielnie wykonać.

Teresa
11 kwietnia 2013 11:58

fantastyczna opaska , a kursik świetny:)

Arleta
23 września 2014 16:51

o i nastepny kwiatek swietny