sobota, 27 kwietnia 2013

LATARENKA NA ŚWIECE

Witam wszystkich serdecznie,dzisiaj trochę z innej beczki.Chciałam się wam pochwalić,prezentem od męża.Jest to latarnia-lampion na świece,piękny, ogromny,długo wyczekiwany i wreszcie mam!!!
Od bardzo dawna mi się podobały takie.W Austrii czy w Niemczech stoją  przed co drugim domem,różne -mniejsze, większe, srebrne lub czarne,i w różnych kształtach.Mój kochany mąż wiedział jak bardzo mi się podobają i znalazł mi taką i oto ona-jest ogromna-ale piękna!!Dziękuję kochanie-sprawiłeś mi ogromną radość,am nadzieje ,że wam się tez spodoba-pozdrawiam wszystkich i miłego dnia.......




A to zdjęcie z moją osobistą "modelką" ,żeby pokazać jak duża jest moja latarnia
Dziękuję za to,że zaglądacie do mnie!!Do usłyszenia....

8 komentarze:

Danka Witkowska
27 kwietnia 2013 09:08

Kasiu cudowna ta latarnia,mąż spisał się na medal ,jeśli takie cudo Ci kochana kupił.Muszę mojemu pokazać,może też mu się spodoba i o tym pomyśli ,w końcu niedługo mam imieniny i może domyśli sie trochę po co mu te niektóre fajne rzeczy pokazuję .Pozdrawiam :)

Unknown
27 kwietnia 2013 11:16

Wspaniały mężuś ;) Ja również lubię lantarenki, świeczki i wszystko co pieknie zdobi i dodaje uroku przed i w domu :)

mośtynka
27 kwietnia 2013 13:30

Piękna latarnia !
gratuluje męża

Justyna Borucka
27 kwietnia 2013 19:13

Piękna :) Musisz teraz ładnie za nią podziękować :) Mnie też już od wielu lat się marzy :) może ktoś w końcu mi da w prezencie :)

Unknown
29 kwietnia 2013 17:01

Świetna latarnia, a jaka duża. Super :)

handmadeowo
30 kwietnia 2013 19:51

Piękny prezent!
Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)

Unknown
1 maja 2013 11:40

naprawdę fajniutka ta latarenka

Doti
1 maja 2013 20:48

Śliczna latarenka, a modelka przeurocza :) Pozdrawiam !