wtorek, 13 sierpnia 2013

DYNIE NA HALLOWEEN JUŻ ROSNĄ...

Witam wszystkich serdecznie!
Obecnie trwa mojego męża urlop,więc odpoczywamy razem
 i nie mam chwilowo tyle czasu na moje robótki co zwykle,
ale we wrześniu nadrobię obiecuje,
Na razie chciałam wam pokazać ,ze przygotowania do halloween już trwają -dynie kwitną i rosną...
a potem będę wycinać ,jak wyglądały w zeszłym roku można zobaczyć 
tutaj


 pierwsza już nawet całkiem spora
no i jeszcze plony z ogrodu-i ciekawa cukinia którą znalazłam -
to tak dla dobrego humorku-pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia....

3 komentarze:

kazia
13 sierpnia 2013 20:18

Pięknie wszystko wygląda, słońce dodaje uroku. Dynia wydaje się już duża ale cukinie też dorodne. Uwielbiam cukinię, nie mam teraz własnej wiec rzadziej coś robię Ale zachęciłaś mnie... Smacznego!!!

Unknown
13 sierpnia 2013 22:08

Oj Kasiu Kasiu, co Ty masz za zkojarzenia :D:D Ale fakt, natura czasem potrafi nas rozbawic :D Ja kiedys takiego pomidorka mialam hehe, tez sie usmialam przy nim co nie miara :):) Zycze udanych zbiorow ;-)

Unknown
14 sierpnia 2013 13:27

a ja pewnie kupię dynię w tesco, kiedy przyjdzie czas :P
o ile będę miała siłę coś z niej wycinać...

A Twoje dynie z poprzednich lat są naprawdę super!
Najbardziej niesamowita jest ta gryząca małą dyńkę ;)