czwartek, 1 sierpnia 2013

ZAWIESZKA NA DRZWI POKOJU Z IMIENIEM-kurs jak zrobić



Dzień dobry wszystkim,zapowiada się kolejny piękny dzień.
Mam dla was dzisiaj zawieszkę na drzwi którą zrobiłam wczoraj,
nawet całkiem fajnie wyszła,zależało mi na tym żeby nie była płaska ,
więc wypchałam ją trochę zanim zaczęłam szyć i dzięki temu wyszło dość ciekawie.
 Moja przygoda z maszyną to dalej dopiero początki-ale sprawia mi ogromną radość.
Robiłam oczywiście zdjęcia po kolei ,więc dla chętnych kursik poniżej.





znalazłam niepotrzebną już poszewkę na poduszkę i 
kawałek tekturki

  
wycięłam poszewkę ok 1,5 cm większą z każdego boku


wywróciłam na lewą stronę



i przeszyłam na maszynie boki zostawiając tylko jeden bok





  
wywróciłam z powrotem na prawą stronę  i włożyłam do środka tekturkę



i trochę wypełnienia do poduszek,ale tylko z jednej strony tekturki


 

 teraz trzeba zszyć ostatni bok,zagięłam do środka brzegi i przeszyłam



przeszyłam wszystkie brzegi po zewnętrznej stronie



przypięłam sobie szpileczkami tasiemki (kolory wybrał moja córcia)


i jeszcze korona z filcu i kwiatuszek z listkami,kokardki do tego jeszcze w rogach i tasiemka do zawieszenia,i zostało tylko wszystko przyszyć,


i gotowe... 

 







proste do zrobienia ,trochę recyklingu,czyli to co lubię najbardziej i nowa dekoracja cieszy-pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia....



5 komentarze:

araika.art
1 sierpnia 2013 08:45

Zapraszam do wakacyjnego wyzwania http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/07/wakacyjne-wyzwanie.html

Joanna
1 sierpnia 2013 20:57

Ciekawy pomysł :)

Unknown
2 sierpnia 2013 01:35

Jaki fajny pomysł. Nie wpadłam na to. Świetnie wyszła zawieszka.

Pozdrawiam
Kasia

Anonimowy pisze...
2 sierpnia 2013 17:53

Super zawieszka podoba mi się lubię rzeczy inaczej zrobione pozdrawiam i zapraszam Maria

Jolka
2 sierpnia 2013 22:14

słodko :)