niedziela, 27 października 2013

DYNIE NA HALLOWEEN 2013

Witam wszystkich serdecznie,już za kilka dni halloween.
Jest wielu zwolenników i przeciwników tego święta,ale ja je bardzo lubię.
Zawsze stoją u mnie dynie i pali się dużo świec,więc klimat jest bardzo fajny.
już wcześniej wam pisałam ,że dynie już rosną i czekają na wycięcie,
jak ktoś jeszcze nie miał okazji zobaczyć moich dyni z zeszłego roku 
ale dzisiaj już wycięłam nowe -tegoroczne
zobaczcie sami może się wam spodobają...










do tej to już musiałam pożyczyć sprzęt od męża ,żeby ją zrobić











a tak wyglądają w dzień....














tyle wycięłam dzisiaj,może jeszcze jutro coś do kroję jak znajdę trochę czasu
pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny na mojej stronie
do usłyszenia ....

17 komentarze:

Unknown
27 października 2013 18:25

Nie mogę się napatrzeć. Wszystko tak ładnie i precyzyjnie wycięte.

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń
27 października 2013 18:33

dziękuję bardzo

Unknown
27 października 2013 20:02

Kasiu!
Świetne dynie, a jakie precyzyjne cięcia. Na pewno sąsiedzi nie mogą się na dziwić. Moje jutro się ukażą na blogu.

Buziaki
Kasia

Anonimowy pisze...
27 października 2013 20:14

Jakie fajne! Zachwycają starannością cięcia, ta z zębami powaliła mnie na kolana:)

Unknown
28 października 2013 10:53

Wow, co za precyzja, co za efekt. Aż trudno się zdecydować która podoba się nam najbardziej.

Unknown
28 października 2013 11:03

Co prawda nie obchodzę tego święta, ale bardzo lubię dekoracje z dyń. Twoje są piękne, dają cudowny jesienny nastrój, nostalgiczny, tajemniczy. Pięknie :)

Edyta
28 października 2013 13:44

Prześliczne. Musiałaś chyba spędzić sporo czasu na wycinaniu, by takie cuda zrobić. Bardzo mi sie podobają. Pozdrawiam

Dekolandia
28 października 2013 16:50

Super efekt!

Wyplatanki
28 października 2013 17:04

Podświetlone wyglądają obłędnie! Jakie równiutkie i przemyslane wzorki!

Justyna Borucka
28 października 2013 20:02

Świetne :) na tych schodach podświetlone wyglądają bosko :)

Speckled fawn
29 października 2013 17:26

normalnie pełna profeska :D super wyszły ;)

kreatywnepomyslydziewiarskie
5 listopada 2013 15:36

sliczny blog...pozwolisz ze bede twoim gosciem,pozdrawiam

Unknown
5 listopada 2013 23:12

Zarąbiste!:) Że też ja nie mam takiej precyzyjnej ręki, zazwyczaj brakuje mi cierpliwości. :P A robisz jakieś takie kreatywne rzeczy ze starociami? Chętnie opublikuję Cię u siebie. :) Pozdrawiam, Aga (http://mamtowszafie.blog.pl/)

Unknown
16 października 2014 09:52

Przecudnie powycinane dynie, również jestem fanką tego święta :)

Pozdrawiam
Kasia

Unknown
16 października 2014 20:59

Kasiu jesteś mistrzynią w wycinaniu dyń;)Wiem,ze to nie jest prosta sprawa bo kiedyś próbowałam,ale poległam.
Miały straszyć,a nie być straszne;)
Pozdrówka

Speckled fawn
19 października 2014 18:55

fantastyczne dynie :D halloween jest popularne w waszej okolicy? U nas nadal nie bardzo, więc nigdy dyń nie wycinałam, ale zastanawiam się nad tym - tak po prostu z ciekawości czy wyjdzie :) Fajnym pomysłem byłoby zrobienie jakiegoś tutorialu dla takich początkujących jak ja :))
U siebie ostatnio napisałam post ze wszystkimi jesiennymi dekoracjami jakie do tej pory zrobiłam i o historii halloween (niesamowicie ciekawa historia:)

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń
19 października 2014 20:11

jak znajdę chwilę na tutorial dla początkujących ,to postaram się go
zamieścić jeszcze przed Halloween