środa, 6 listopada 2013

SKARPETY NA KOMINEK Z FILCU

Witam wszystkich serdecznie!!
Ostatnio mam troszkę mniej czasu na moje ozdoby,bo zaczęłam nową pracę
 i teraz na wszystko brakuje mi czasu.
Jednak czasem chwilkę znajdę i coś zrobię.
Mam dzisiaj dla was skarpety na kominek z filcu ,
które zrobiłam ostatnio na specjalne zamówienie pewnej pani.
Oczywiście z przeznaczeniem na mikołajkowe łakocie.
Żeby były mocniejsze to przeszyłam je dodatkowo na maszynie,
jakby coś cięższego miało w nich wylądować.
Skarpety miały być dwie i duże 20cm-30cm no i oczywiście mieć zawieszkę dzięki której będą mogły wisieć na kominku.
Z resztą zobaczcie sami......... 






Dziękuję ,że ciągle tak licznie do mnie zaglądacie,dziękuję również za wspaniałe komentarze i ciepłe słowa,witam również nowych obserwatorów,mam nadzieję ,że zostaniecie tu na dłużej-
do usłyszenia.....

2 komentarze:

Anonimowy pisze...
6 listopada 2013 21:00

Fajnie że trafiłam na twój blog.Tez czasami lubię się wyżyć manualnie i coś porobić.Dziękuję za inspirację i zapraszam do mnie.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...
6 listopada 2013 21:01

oczywiście dodaje do obserwowanych.