środa, 13 marca 2013

RÓŻE Z KREPINY-KULA RÓŻANA

Za oknem znowu zima-mam już dość tego śniegu,a przy tym już drugi tydzień siedzę w domu z grypą ,która się nie kończy. Mam w związku z tym trochę czasu i spróbowałam zrobić róże z krepiny. Zainspirowała mnie do tego Danusia u której nie dawno wygrałam -"podaj dalej" i dostałam od niej piękny stroik zrobiony właśnie z takich kwiatów.Początki były trudne choć wydawało się proste,no ale potem się trochę rozkręciłam i nawet zaczęło mi wychodzić,zresztą oceńcie sami,zrobiłam ich całkiem sporo i postanowiłam zrobić z nich kulę.





5 komentarze:

Bożena
13 marca 2013 13:48

No i wyszło pięknie wyszło.Kula jest śliczna.Życzę szybkiego wyjścia z grypy i dużo zdrowia:)

Danka Witkowska
13 marca 2013 14:34

Kasiu czyżbyś mówiła o mnie.Bardzo się cieszę,że zaczęłaś robić różyczki bo to są piękne kwiaty i takie też Ci wyszły:)

Unknown
13 marca 2013 15:49

To są moje ulubione kolorki;)Bardzo lubię różne kule w domu,a ta jest cudna;)

Unknown
13 marca 2013 18:54

ale piekna kula ... rozwijasz sie coraz bardziej pozdrawiam

Margo
3 września 2014 10:28

Zachwycająca :)))