niedziela, 24 marca 2013

KOSZYCZEK Z WIKLINY PAPIEROWEJ I DECU


Witam wszystkich ponownie,ostatnio całkiem pochłonęły mnie koszyczki,i skręcam i skręcam i na wszystko brakuje mi czasu,wychodzi mi coraz lepiej ale do ideału jeszcze bardzo bardzo daleko,ale się nie poddaje,kręcę rurki i potem próbuję coś z nich stworzyć


ostatnio powstały dwa wazony i koszyczek z przykrywką
wazony jeszcze czekają na wykończenie a ja zajęłam się koszyczkiem


najpierw wyglądał tak



później tak,już pomalowany


i teraz wygląda tak-pierwszy raz próbowałam coś zrobić metodą decopage
myślę ze na pierwszy raz wyszło fajnie i mam nadzieję że potem będzie już tylko lepiej
od czegoś trzeba zacząć


pozdrawiam wszystkich serdecznie i do usłyszenia!!!!

10 komentarze:

Unknown
24 marca 2013 12:08

Piękny koszyczek!!!

Unknown
24 marca 2013 13:47

kasiu bardzo ładnie koszyczek pięknie wygląda z tymi kwiatami ... wazonik jak widzę też zapowiada się ciekawie -ładny kształt, ...mój pierwszy wazon nie wyszedł jak tobie .strasznie koślawy jest mam go u siebie hihihi ale co tam ,

weronkaa84
24 marca 2013 14:04

Śliczne koszyczki, ten z decu też fantastycznie wyszedł:)

Wyplatanki
24 marca 2013 14:47

Bardzo ładne koszyczki ;) Podobają mi się ozdabiane decoupage ;)

Danka Witkowska
24 marca 2013 15:32

Kasiulka świetnie ,robisz postępy i to się liczy.Ten z decu wyszedł fantastycznie i wiosennie .Z niecierpliwościa czekam na Twoje kolejne prace i nie koniecznie muszą to być koszyki.Masz głowę pełną pomysłów jak sądzę, więc działaj dalej.Pozdrowionka ślę i miłego tygodnia życzę:)

Unknown
24 marca 2013 15:46

Sliczne :) Takie delikatne!

Papierowe Agnieszki
24 marca 2013 16:57

Bardzo ładnie Ci wyszedł ten koszyk i wazony też będą napewno ładne :)
Mają fajne kształty...

PraceAnki
24 marca 2013 17:27

Śliczny koszyczek, i te motywy z Makami dodają uroku:)Pozdrawaiam

Bożena
24 marca 2013 22:17

Tak od czegoś trzeba zacząć,a ty już zaczęłaś i nie kończ,bo te plecionki są śliczne:)

Unknown
3 kwietnia 2013 17:12

Urocze pudełeczko i piękny kwiatowy motyw:)