sobota, 16 marca 2013

NARCYZ Z KREPINY-krok po kroku


Wczoraj spróbowałam zrobić narcyza i bardzo mi się spodobał ,postanowiłam zrobić więcej.Są proste do zrobienia i takie wiosenne,kto jeszcze nie robił niech spróbuje bo to naprawdę łatwe a efekt jest naprawdę fajny-pozdrawiam serdecznie i witam wszystkich nowych i stałych  bywalców.U nas dzisiaj piękne słońce aż chce się żyć.Żeby było go jak najwięcej i żebyśmy mogli otrząsnąć się z tej zimowej "zmuły" i mieli więcej chęci do działania.............


z białej krepiny potrzebujemy wyciąć 4 lub 5 takich listków,jak kto woli


z żółtej bibuły wycinamy pasek,na górze falowany


rolujemy w palcach brzegi


wycinamy taki pasek również z żółtej bibuły i nacinamy


rolujemy palcami


i zwijamy po kolei dokładając płatki i związując drucikiem






obwijamy zieloną krepiną i dokładamy liść


i gotowe....


















5 komentarze:

Unknown
16 marca 2013 09:50

Bardzo ladny! Ja jakos nie mam glowy do wiosennych rzeczy,wena mi gdzies ucuekla,ale jak tylko ja znajde to pewnie tez sprobuje porobic takie kwiatuszki :) Pozdrawiam :)

Unknown
16 marca 2013 11:34

Super;)Wiosenny nastrój Cię nie omija,co widać w Twoich pracach;)

Unknown
16 marca 2013 18:43

oooo teraz widzę że te moje to jakieś nie udane w porównaniu do twoich,,,,pięknie wyglądają

Bulma
19 marca 2014 12:11

Śliczne!
Serdecznie pozdrawiam!

Dorota ma kota
27 marca 2014 09:08

Fajniutkie i prościutkie.

Przejrzałam twoje kursiki i naszła mnie taka myśl, że twoje pomysły świetnie nadają się do pracy świetlicowej z dzieciakami bo są na tyle nietrudne w wykonaniu, że co sprytniejsze powinny sobie spokojnie poradzić.

Normalnie kopalnia pomysłów dla świetliczanek, chociaż to nie moja branża.

pozdawiam