wtorek, 26 marca 2013

OZDOBY WIELKANOCNE-JAJA W KOSZYCZKACH



Witam wszystkich bardzo serdecznie..Już powoli kończę z ozdobami wielkanocnymi i czas zająć się przygotowaniami do świąt,dom już udekorowany cały,więc teraz trzeba myśleć o jakimś dobrym jedzonku-gęś trzeba zacząć rozmrażać i zakupy zrobić-wszystkim serdecznie dziękuję za cudowne komentarze i za to że jesteście  i zaglądacie do mnie i jest was coraz więcej.Ostatnio zaraziłam swoimi dekoracjami ,koszykami z wikliny papierowej i kwiatami z krepiny również moją siostrę,która dzielnie wysłuchuje moje ciągłe opowiadanie o tym i zrobiłyśmy coś razem-te oto jajeczka w koszyczkach z wikliny papierowej .Zainspirowała nas Ania-i jej cudowny blog,gdzie pokazuje jak je robić,mam nadzieje,że się wam spodobają-Wesołego Alleluja!!!!
JAK PODOBAJĄ SIĘ WAM MOJE PRACE TO ZAPRASZAM DO POLUBIENIE MOJEJ STRONY NA FACEBOOKU-WTEDY BĘDZIECIE MOGLI BYĆ NA BIEŻĄCO -









i jeszcze moje tegoroczne drzewko wielkanocne



11 komentarze:

Unknown
26 marca 2013 16:04

oj kasiu ale przepiękne te jajeczka, mistrzowskie wykonanie . a drzewko wygląda bajecznie .cudo

dziecinada-art
26 marca 2013 18:34

są śliczne.. aż trudno powiedzieć które najładniejsze..

pozdrawiam

Ingree
26 marca 2013 21:45

Wspaniałe! Romantyczne i świąteczne, bardzo mi się podobają :)
Pozdrawiam,
Ingree

Bożena
26 marca 2013 21:50

Kasiu ,Twoje jajeczka to chyba do królewskiego koszyczka,są urocze:)A to drzewko cudne:)

Anna Makuch
26 marca 2013 23:16

Rewelacyjne te jajeczka

weronkaa84
27 marca 2013 00:24

Prześliczne jajeczka! Drzewko jest fantastyczne, piękna dekoracja:)

Bożena
29 marca 2013 19:23

Kasiu wszystkiego najlepszego i najsłodszego na te Święta Wielkanocne dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

Jomo
30 marca 2013 13:08

Wesołego ALLELUJA!
:)
Jajeczka wesołe i cudne :)

mośtynka
1 kwietnia 2013 09:09

WESOŁYCH ŚWIĄT KASIU !

Unknown
3 kwietnia 2013 17:11

Śliczne pisanki, a drzewko rewelacyjne - o takim marzę:)

Unknown
25 marca 2014 23:44

Jajeczka cudowne, ale cała kompozycja na drzewku BOSKA.