środa, 20 marca 2013

WYRÓŻNIENIE

Dzisiaj dostałam wyróżnienie od Uli za co serdecznie dziękuję i zapraszam również na jej bloga,z tego co wiem teraz ja powinnam wyróżnić dla mnie bardzo ważne blogi.W związku z tym bardzo chciałabym wyróżnić:

Bożenkę-Papierowa wiklina Bożeny
Danusię-Moje Cuda Cudeńka
Anię-rękodzieło,papierowa wiklina
Anię-papierowe plecionki
Agnes-created by Agnes
Ilonę-Hand made -kursy tutoriale
Anię-prace Anki
Isskee-Papierowy Świat Isskii



Trochę z tym pracy więc wyróżniłam  8 blogów,choć chciałabym wszystkie.Kochani dziękuję was wszystkich za to że jesteście  i dajecie sens temu co robię,za ciepłe słowa w komentarzach i mam nadzieje że będziecie do mnie dalej zaglądać,już dziś wieczorem lub jutro z rana dodam kursik na zrobienie storczyka-bo właśnie go kończę-pozdrawiam serdecznie!!!

9 komentarze:

Unknown
20 marca 2013 17:58

Dziekuje serdecznie za wyroznienie :)Pozdrawiam :)

Danka Witkowska
20 marca 2013 18:09

Kasiulka Tobie gratuluję a sama dziękuję za wyróżnienie:)

Unknown
20 marca 2013 20:07

kasiu dziękuję ci bardzo jestem mile zaskoczona

Agnes B
20 marca 2013 20:16

Kasiu kochana dziękuję za wyróżnienie :) no i muszę się zrewanżować, więc zapraszam do mnie ;)buziaki xxx

Agnes B
20 marca 2013 20:28

...lecę własnoręcznie zrobić banerek-wyróżnienie, więc wpadnij po niego później ;)

Bożena
20 marca 2013 20:47

Gratuluję wyróżnienia i dziękuję ,za wyróżnienie:)

weronkaa84
20 marca 2013 23:10

Gratuluję:) Ja właśnie pracuję nad dość pokaźnym storczykiem na zamówienie;)

Unknown
21 marca 2013 00:50

Dzięki Kasiu za wyróżnienie;)

Anna Makuch
25 marca 2013 09:34

Dziękuję ślicznie za wyróżnienie. A Tobie kochana oczywiście gratuluję.