niedziela, 17 marca 2013

DEKORACJE WIELKANOCNE

Już trochę wielkanocnych rzeczy stoi w moim domu,są to tylko niektóre ozdoby,jeszcze mam trochę czasu na resztę,(inne możecie  zobaczyć w starszych  moich postach),no i muszę jeszcze iść do ogrodu po gałązki wierzby kręconej,ale w ten śnieg to jakoś mi się nie spieszy ,króliki na dworze też już stoją , możecie zobaczyć je w innym moim poście.,niestety ten ze słomy przez zimę mi się trochę rozleciał .Ostatnio za dużo czasu poświęcać zaczęłam kwiatom z krepiny i koszyczkom,ale na to też musiałam znaleźć czas-pozdrawiam serdecznie....


moje koszyczki do święcenia









5 komentarze:

Bożena
17 marca 2013 14:37

Przepiękne te Twoje dekoracje,takie wiosenne,fajnie przystrojone:)

Unknown
17 marca 2013 17:40

Piękne dekoracje,bardzo te koszyczki mi sie podobaja,i w ogole wszystko! Zazdraszcam weny do swiatecznych rzeczy..ja jeszcze jej nie umiem znalezc,bylebym sie nie obudzila po swietach z ta wena haha :):)
Pieknie Kasiu u Ciebie,kolorowo,wiosennie..:):)

PraceAnki
17 marca 2013 18:42

Piękne wiosenne stroiki, na pewno ładnie wystroją wnętrze mieszkania na wiosnę:)Pozdrawiam

Unknown
17 marca 2013 22:18

dekoracje kapitalne , koszyczki wyglądają przesłodko

Unknown
18 marca 2013 12:15

witam dziekuję za upominki są rewelacyjne pozdrawiam